Wanneer je onverhoopt toch een klacht mocht hebben

De medewerkers, coaches en trainers van de NLP Academie doen hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zou het kunnen gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je een klacht hebt.
Je kunt je dan in eerste instantie je klacht schriftelijk indienen of per email. Je klacht wordt dan in behandeling genomen en ontvang je een binnen twee weken een schriftelijke reactie. Onze intentie is om de klacht in elk geval binnen 4 weken naar tevredenheid op te lossen.

Nederlandse Vereniging voor NLP

Wanneer we toch onverhoopt een mogelijk geschil niet gezamenlijk opgelost krijgen, dan verwijzen we je naar de Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP) waar de NLP Academie bij aangesloten is. De NVNLP heeft een onafhankelijke, professionele klachtenprocedure voor haar leden en zij zullen ook jouw belangen behartigen. Mocht hiervan gebruik gemaakt worden, is de uitspraak bindend.

 

De klachtenregeling van de NVNLP kun je opvragen bij het secretariaat van de NVNLP